Αν μου ζητήσεις να σου πω τις αγαπημένες μου ταινίες του Scorsese σίγουρα δεν θα την αναφέρω! Ούτε καν θα τη θυμηθώ νωρίς σε μια συζήτηση για τον Marty. Όμως κάθε φορά που θα τύχει να τη δω, θα έχει πάνω μου μια παράξενη επιρροή! Το Bringing Out The Dead δεν θα ήταν ποτέ μεγάλο όνομα ή ηχηρή μεταγραφή, είναι όμως κρυφό ταλέντο(έχει πλεμόνια και τέτοια που θα έλεγε κι ο Αλέφαντος!)
Μερικές νύχτες από την καθημερινότητα ενός τραυματιοφορέα μπορούν όχι μόνο να έχουν ενδιαφέρον αλλά να γεννήσουν κι ένα σωρό ιστορίες. Σίγουρα πρόκειται για δύσκολη δουλειά που θέλει γερό στομάχι και νεύρα. Ο Frank επιλέγει να την αντιμετωπίσει με πιο σίγουρα μέσα όπως το αλκοόλ!
Ψυχόδραμα(πόσο γελάω με αυτή τη λέξη) που πραγματικά εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Frank στα μάτια του θεατή. Ο Cage δεν είναι απ΄τις αδυναμίες μου αλλά η κλαψιάρικη φάτσα του ταιριάζει γάντι στη μιζέρια του ήρωα! Ένας ήρωας που σεναριογράφος και σκηνοθέτης δεν θα έλεγα ότι του φέρονται με τον καλύτερο τρόπο! Άτυχος και με τη μίζερη στάση του να εμποδίζει οποιαδήποτε στροφή της τύχης, μοιάζει καταδικασμένος να του συμβαίνουν τα χειρότερα ως την αιωνιότητα(κι ακόμη περισσότερο). Κυνηγάει(και τον κυνηγάνε) φαντάσματα και μνήμες και ο ίδιος μοιάζει μπερδεμένος και χαμένος κάπου εκεί που η φαντασία και η πραγματικότητα συναντιούνται!
Όλη αυτή την ψυχολογική κατάσταση του ήρωα δεν θα έλεγα ότι την περνάει στον θεατή ο Cage με την ερμηνεία του(που αν και δεν θέλω να το παραδεχτώ, δεν είναι καθόλου κακός), όσο ο Scorsese με την σκηνοθεσία του. Οι κινήσεις της κάμερας και κυρίως ο τρόπος που χειρίζεται τα φώτα της πόλης σε κάνουν μέρος της περίεργης, ημιμεθυσμένης πραγματικότητας του Frank.
Υ.Γ.: Για True Blood αριστερά.
The Changeling (Απόλυτος τρόμος)
-
Changeling, δηλ. στα ελληνικά, το αλλαξοπαίδι. Ναι, υπάρχει τέτοια
έννοια. Το παιδί που παίρνεις στη θέση άλλου παιδιού. Το οποίο είναι ένα
βασικό σημείο...
Πριν από 6 μήνες
Κι εμένα δεν είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες του, ωστόσο μου άρεσε αρκετά αυτή η προσωπική κατάβαση του Μάρτι στα άδυτα των βασανισμένων ψυχών. Εκπληκτική η απεικόνιση της νυχτερινής Νέας Υόρκης όπως καταπληκτική είναι και η ερμηνεία του Κέιτζ. Από τις πλέον παραγνωρισμένες και ιδιαίτερες ταινίες του Μάρτι.
ΑπάντησηΔιαγραφή3,5: Καλή (+)
0: Κακή / 1: Μετριότατη / 2: Απλώς ενδιαφέρον / 3: Καλή / 4: Πολύ καλή / 5: Αριστούργημα
Συμφωνω με τον Αργυρη,οπως κ με σενα annie,πανω κατω τα ιδια λετε αλλωστε.Θεωρω τον Κεητζ εναν μεγαλο ηθοποιο που απλα τα τελευταια 8 περιπου χρονια κατι επαθε,καηκε ο εγκεφαλος του μαλλον απο τις ντρογκες κ δε ξερει τι κανει..θυμηθειτε leaning las vegas,wild at heart,peggy sue got married..
ΑπάντησηΔιαγραφήκ τα τελευταια χρονια εχει να επιδειξει καλη ερνηνεια μονο στο lord of war κ φυσικα στη ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΟΡΛΕΑΝΗ,tου Χερτσογκ,την οποια θεωρω απο τις καλυτερες περσινες ταινιες.
Για αυτη τη ταινια ειπαμε,συμφωνω οτι ειναι πολυ καλη,θα της εβαζα ενα 8 στα 10 ανετα,πολυ καλη ερμηνεια κ απο τον Σαιζμορ
Ουουου καλώς σας βρήκα :) Αργύρη σε περίμενα σε αυτή την ανάρτηση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλή ταινία που δυστυχώς δεν της δίνεται η σημασία που της αξίζει.
Τόσο προβλέψιμος έχω γίνει ρε Annie;
ΑπάντησηΔιαγραφή@ celin ο Κέιτζ χρωστάει πολλά λεφτά στην εφορία και για να ξεχρεώσει συμμετέχει σε όποια ταινία του προτείνουν ρόλο. Αυτό και αν είναι δράμα!
Κι εμένα μου άρεσε στο "Lord of war" αλλά ακόμη περισσότερο στο "ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΟΡΛΕΑΝΗ".
Που το θυμήθηκες ρε θηρίο το "peggy sue got married". Πιτσιρηκάς το λάτρευα.
Δεν είσαι προβλέψιμος, καλόγουστος είσαι(όταν με συμφέρει βέβαια) :)
ΑπάντησηΔιαγραφή