Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

No props in charades! No props and no clothes! Uncle Pete's rules...

                                                                        
Με αφορμή τα γενέθλια ενός εκ των πιο μισητών μου ηθοποιών, του Freddie Prinze Jr. βρήκα ευκαιρία να γράψω για το μεγαλύτερο guilty pleasure μου...το Head Over Heels! Λύκειο λογικά πήγαινα όταν με τον πιο τέλειο άνθρωπο σε όλο τον κόσμο είχαμε νοικιάσει την ταινία, νομίζω καταλάθος. Τη βάζουμε για χαβαλέ, μια και την είχαμε, και την είδαμε τρεις φορές!!! Για ανεξήγητο λόγο υπήρχαν σκηνές που κλαίγαμε από τα γέλια. Και μιλάμε για μια ρομαντική κομεντί με τον Freddie Prinze Jr. και τις μισές γυναίκες ηθοποιούς να είναι μοντέλα! Από τότε την είδα πολλές φορές μόνη μου(και μια στο τόσο την βλέπουμε μαζί γιατί είμαστε χαζά) και δεν ντρέπομαι(καλά ίσως λίγο) για το ότι είναι τρομερά αγαπημένη μου ταινία!!!


Ακούστε πως έχει το πράγμα: Νεαρή και πολύ γλυκιά αν θέλετε τη γνώμη μου συντηρήτρια έργων τέχνης, νοικιάζει δωμάτιο-τρύπα(γιατί πόσο χώρο θέλεις για να κοιμηθείς) στο διαμέρισμα τεσσάρων μοντέλων. Ερωτεύεται το γκομενάκι που μένει απέναντι και όλα θα πήγαιναν καλά αν δεν τον έβλεπε να διαπράττει ένα φόνο. Ή μήπως κάνει λάθος; Χώνει τις μοντέλες σε παρακολουθήσεις, Ρώσοι μαφιόζοι εμφανίζονται, πασαρέλες, διαμάντια και μέσα σε όλα μια ξανθιά που κάνει τη μία πλαστική μετά την άλλη να ξεφωνίζει "a kiwi awww". Μακράν η αγαπημένη μου από όλες τους! Ξέρω ότι τα παραπάνω μόνο δελεαστικά δεν ακούγονται αλλά για ρομαντική κομεντί(με τον Freddie Prinze Jr.) είναι καλή. Έχει κλισέ αλλά έχει και πραγματικά αστείες σκηνές. Έχει κακούς ηθοποιούς, αλλά τρομερά συμπαθητικές φάτσες(εκτός του...μαντεύεις φαντάζομαι). Αν βλέπεις τέτοιες ταινίες θα την απολαύσεις. Εδώ τη γουστάρω εγώ που πολύ δύσκολα θα δω τέτοιο πράγμα.


Δεν ξέρω αν είναι πραγματικά καλή για το είδος της, ταίριαξε με την ιδιοσυγκρασία μου ή οι συνθήκες με έκαναν να την αγαπήσω τόσο αλλά είναι ελάχιστες οι φορές που θυμάμαι να έχουμε γελάσει τόσο βλέποντας ταινία που δεν είναι καθαρή κωμωδία. Αν λοιπόν σου αρέσουν οι ρομαντικές κομεντί ή βλέπεις America's Next Top Model ή μπορείς να ανεχτείς για 86 λεπτά τον Freddie Prinze Jr. ή δεν έχεις τίποτα καλύτερο να κάνεις, δες την. Προειδοποιώ ότι σε σημεία γίνεται πολύ γλυκανάλατη αλλά και πάλι κυκλοφορούν τόσα μοντέλα που χαζεύει λίγο το μάτι σου(ή αν είσαι γυναίκα ξεχνιέσαι με τα ρούχα και κυρίως τις ντουλάπες). Αυτά και πάω να δω ένα επεισόδιο Masters of Horror γιατί σαν πολύ να φλωρέψαμε!

                              

2 σχόλια:

  1. Μην ανησυχείς, εγώ θεωρώ καλό ηθοποιό τον Ντουέιν Τζόνσον (ναι, αληθινά ισχύει) :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ναι, καθένας με τα προβλήματά του... Πάντως ακόμη κι εδώ τον Freddie Prinze Jr. δεν τον πάω με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή