Τρίτη 18 Μαΐου 2010

La Terza Madre

                                                                     
Είδα και το Terza Madre και τελικά δεν ήταν ούτε τόσο καλό, ούτε τόσο κακό. Σίγουρα πάντως ήταν διαφορετικό. Πολλά τα θετικά, πολλά και τα αρνητικά και γενικά μου άφησε μια αίσθηση ότι θα μπορούσε αλλά δεν τα κατάφερε τελικά.


Όταν ένα μυστηριώδες κιβώτιο που συνοδεύει ένα φέρετρο ξεθάβεται, ο πάτερ της περιοχής καταλαβαίνοντας ότι κάτι πολύ κακό κρύβεται μέσα το στέλνει πεσκέσι σε έναν ερευνητή. Η περίεργη κόρη του Argento και πρωταγωνίστρια της ταινίας και η ακόμη πιο περίεργη συνάδελφός της το ανοίγουν και η ταινία αρχίζει με το φόνο της μίας. Το μπαούλο έχει πλέον κλαπεί και το περιεχόμενο του φτάνει στα χέρια της Μητέρας των Δακρύων και αν με ρωτάτε να σας πω, όχι αυτό δεν είναι καθόλου καλό.


Θα ξεκινήσω με τα αρνητικά γιατί δεν μου αρέσει ποτέ να κλείνω ένα κείμενο με αυτά. Καλύτερα να μένει καλή αίσθηση στο τέλος και ειδικά για μια ταινία που τελικά το αξίζει! Το ότι έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά ψηφιακή κάμερα (ή κατάλαβα λάθος;) το κάνει να θυμίζει σε αρκετές περιπτώσεις τηλεοπτική παραγωγή. Επίσης οι ερμηνείες είναι φρικτές και όσο και να αναδύει ένα b-μουβιάρικο άρωμα στο τέλος με ενόχλησε. Η Asia δεν το έχει και πολύ δυστυχώς. Επίσης το χρώμα του αίματος ήταν αρκετά αληθοφανές και καθόλου Argent-ίνικο.


Τα καλά είναι πως πρόκειται για μια πολύ καλή ταινία τρόμου. Αν μπεις στο κλίμα, που δεν είναι και δύσκολο, μέχρι και που θα τρομάξεις. Ατμοσφαιρικό, κυρίως στις τρομακτικές σκηνές και με αρκετή ένταση. Η σύνδεση με τις προηγούμενες ταινίες και ιδιαίτερα το Suspiria ήταν ευχάριστη έκπληξη. Ευχαριστήθηκα απίστευτα και το ατέλειωτο gore. Πολύ αίμα όμως(κι εννοείται το αντεράκι που αποκαλύφθηκε και στα σχόλια του inferno,που όμως δεν αγγίζει αυτό του Braindead-ανάθεμα κι αν το αγγίζει κάτι αυτό βέβαια-)...


Από τα τελευταία του φιλμ που έχω δει(και είναι τρομακτικά λίγα) το βρήκα το πιο αδύναμο αλλά απόλυτα απολαυστικό. Πάντως προτιμώ τα πιο αστυνομικά του τελικά. Ξαναείδα και το Tenebre το Σαββατοκύριακο και το επιβεβαίωσα! Οπότε λέω να γράψω κάτι και γι΄αυτό αλλά και για το Giallo που το θυμάμαι αρκετά.

10 σχόλια:

  1. άμα το δεις όπως το jesus christ vampire hunter σίγουρα δεν είναι κακό:P

    η asia είναι θεα ρε! ακούς εκεί περίεργη:)

    το Giallo φοβάμαι να το δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίεργη επειδή άνοιξε τη βλακεία ρε(πως λέμε η περιέργεια σκότωσε τη...συνάδελφο, κάπως έτσι). Πανέμορφη είναι αλλά από υποκριτική...κορμάρα!

    Το Giallo δες το είναι καλύτερο. Αστυνομικό θρίλερ, όχι τίποτα βαθύ αλλά ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλά εδώ ήταν όλα χαλια. αλλου που τη έχω δει ήταν μια χαρά.

    για το giallo έχω ακούσει τα χειρότερα ρε! ακόμα και από τον πάνο:p

    ps: ήρεμα με τον kar-wai ε ...δεν είναι και για χόρταση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω ρε, εμένα μου άρεσε πολύ. Είναι και εντελώς στο στυλ μου! Ο Πάνος είναι εκπρόσωπος του Argento?

    ΥΓ: Χεχε αφού είχαν τρεις ταινίες επανέκδοση, είπα να επαναλάβω και τις άλλες που είχα! Δεν έχεις καταλάβει ότι με πιάνουν σκηνοθετικές μονομανίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω...απλά του άρεσε μέχρι και αυτή η βλακεία:)

    ps: άμα είναι για τέτοιους δημιουργούς...καλά κανεις.
    πάντως ακόμα δεν έχεις δει την ταινία που θα βάλω στα 90s.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Bλεπω υπαρχει πολυ πωρωση με την οικογενεια Αρτζεντο!Εγω δε πολυασχολουμαι να σου πω τη μαυρη αληθεια,εχω ομως στη κατοχη μου μια κασετινα απο μια εφημεριδα[suspiria,phenomena,το πουλι με τα κρυσταλλινα φτερα[ΕΤΣΙ ΛΕΓΕΤΑΙ?ΔΕ ΘΥΜΑΜΑΙ]

    Ποια θα μου προτεινατε απτις 3 να δω μπας κ γινω fan?!
    Η asia argento ομως ειναι..καλη περιπτωση!πολυ εντυπωσιακη γυναικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προς celin:
    Suspiria με κλειστά τα μάτια...!!!

    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εννοείται Suspiria!

    Χαχα Chris η φράση "με κλειστά μάτια" όταν αναφέρεσαι σε ταινία κρύβει τόσο παραλογισμό! Πλάκα έχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ok με πεισατε Χρηστο κ annie,θα δω το suspiria!θα ειναι λιγο δυσκολο γιατι ο bauer24 με κατεστρεψε με το 24,εχω δει 72 επεισοδια μεσα σε ελαχιστο καιρο κ 24ποιηθηκα,δυο ταινιες που εχω προσπαθησει να δω,μου φανηκαν βαρετες κ δεν τις ειδα καν ολοκληρες!
    Ειχα να γουσταρω τοσο πολυ κινηματογραφικο ηρωα απο τον V!
    Για να δουμε ομως κ τι μπρικια κολλαει ο Αρτζεντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα κολλάει με αίμα τα μπρίκια ο Argento και η ατμόσφαιρα που δημιουργεί είναι ασύγκριτη. Εγώ δεν θα βάλω στην ίδια πρόταση το 24 όπως και καμία τηλεοπτική παραγωγή φυσικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή