Σάββατο, 6 Μαρτίου 2010

Alphaville, une étrange aventure de Lemmy Caution

Δεν θα πω πολλά κυρίως γιατί δεν θα τα γράψω καλά και δεν αξίζει σε τέτοια ταινία. Ο Godard με κύριο εργαλείο τον ήχο και απίθανη χρήση του φωτός μας μετέφερε ένα σπαρακτικό νουάρ. Σε έναν πλανήτη όπου το δάκρυ και το συναίσθημα είναι όχι απλά απαγορευμένα αλλά έννοιες ακατανόητες. Εκεί που η άρνηση και η κατάφαση είναι μπερδεμένες, που αναμνήσεις έχουν αποκοιμηθεί και λέξεις όπως "συνείδηση" έχουν ξεχαστεί, καταφέρνει να ζεστάνει την καρδιά σου. Και μια υπέροχη καλλιτεχνικά σκηνή που είναι από τις αγαπημένες μου και πάντα με ανατριχιάζει και με συγκινεί...

38 σχόλια:

  1. τι να πεις για αυτή την ταινία?
    από τα πρώτα κιόλας πλανα είχα καταλάβει ότι αυτό που θα ξεπερνάει οτιδήποτε έχω δει στη ζωή...και τα ξεπέρασε και με το παραπάνω.

    δεν θα πω ότι είναι αριστούργημα για να μη με λέτε και υπερβολικό...θα πω απλά ότι είναι η καλύτερη ταινία όλων των εποχών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ΄αρέσει που ενθουσιάζεσαι πάντα. Είναι πάντα δυνατή εμπειρία σαν ταινία. Πάντως είσαι υπερβολικός :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν νομίζω. κοίτα όταν μια ταινία καταφέρνει να με κάνει αγαπήσω ακόμα περισσότερο κάτι που ήδη αγαπούσα υπερβολικά πολύ...τότε ναι...αυτή μπορεί να είναι η αγαπημένη μου ταινία.

    όταν λέω καλύτερη εννοώ αγαπημένη δικη μου ε:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "όταν λέω καλύτερη εννοώ αγαπημένη δικη μου ε:p"

    Εντάξει τότε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ok αφού το βρήκαμε:p

    πάντως και οι 2 είμαστε μαϊμού φαν του q...πουθενά δεν τον έχουμε πρώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πρώτος στις καρδιές μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από Γκοντάρ έχω δει μόνο το Χωρίς Ανάσα και μου άρεσε,αλλά μέχρι εκεί.Σε καμμία περίπτωση δεν είδα αυτό για το οποίο θεωρείται τόσο σπουδαίος.Αυτά τα πλάνα και τα jump cuts,τα περιβόητα και πρωτοποριακά από όσα διάβασα ψάχνοντας,αν τα έκανε κάποιος άλλος σήμερα θα τον θεωρούσαν άσχετο και μου φαίνεται πολύ υποκριτική όλη αυτή η ιστορία που τα θεοποιεί.

    Τώρα για αυτό εδώ δεν ξέρω.Αλλά ο Λοχαγός λέει αριστουργήματα άλλα κι άλλα,εδώ θα κολλήσει;

    Πράγματι είστε μεγάλες μαϊμούδες!!!Για να κάνετε ντόρο μου φαίνεται το λέτε πιο πολύ!!Δηλαδή ο Τάρα είναι πρώτος στις καρδιές σας και ο Πολάνσκι ή ο Γκοντάρ πού είναι,στην τσέπη σας;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ πάντως είδα αυτά και ακόμα περισσότερα!!!

    δεν είπα πουθενά ότι είναι αριστούργημα...είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο!

    όχι στο βρακί μας:p
    τον q τον αγαπώ για πολλούς και διαφορους κινηματογραφικούς και μη λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τώρα είναι πολύ αργά και δεν αντέχω άλλο... Θα επιστρέψω όμως αύριο παρέα με το φτυάρι μου. :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Fauntleroy να σου πω την αλήθεια τα jump cuts είναι το τελευταίο που αγαπάω στον Godard(αλλά πραγματικά είναι μελετημένα και δεν γίνονται σε καθόλου τυχαίους χρόνους). Βγάζει πάντα έναν συναισθηματισμό στις ταινίες του που μου αρέσει. Είναι πιο εγκεφαλικός συναισθηματισμός, λίγο αλλόκοτος αλλά πάντα καλοδεχούμενος. Σκηνοθετικά αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ είναι τα πλάνα του σε διαδρόμους. Κάπως άκυρο αυτό αλλά για ανεξήγητο λόγο θα μπορούσα να βλέπω ώρες ατέλειωτες διαδρόμους και ανθρώπους να περπατάνε σε αυτούς τραβηγμένες από τον Godard...

    Ο Ταραντίνο δεν είναι ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης ή αυτός που θεωρώ καλύτερο. Είναι απλά ο έρωτας της ζωής μου! Όπως λέει και ο Aldo, "τον q τον αγαπώ για πολλούς και διάφορους κινηματογραφικούς και μη λόγους."

    Jack όσοι κρατάνε φτιαράκι στο ποστ του Lost. Εκεί θάβουμε... Αλλιώς να το αφήσεις στην πόρτα, μη μου γεμίσεις και χώματα το χαλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήταν η πρώτη ταινία του Godard που είδα και η αρχή του μεγάλου μου έρωτα με το σινεμά του και την, τότε, σύζυγό του. Αφορμή για κείμενο μου έδωσες, για μία ταινία που για πολλούς λόγους κατέχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Σ'ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1. "μας μετέφερε ένα σπαρακτικό νουάρ"

    Ένα βαρετό, αμπελοφιλοσοφημένο νουάρ μας μετέφερε!!!

    2. "καταφέρνει να ζεστάνει την καρδιά σου"

    Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις; :P

    3. "Βγάζει πάντα έναν συναισθηματισμό στις ταινίες του που μου αρέσει"

    Σκατά (με το μπαρδόν κιόλας :P) συναισθηματισμό έβγαλε στο Alphaville.

    4. Επειδή δεν ξέρω τι είναι αυτό το Lost... θα χρησιμοποιήσω εδώ το φτυάρι μου:

    Βαρετό, γεμάτο αμπελοφιλοσοφίες και αρλούμπες και είχε μερικές πολύ γελοίες σκηνές!!! Την άλλη την άρχισε στα χαστούκια κι αυτή δεν έλεγε να φύγει!!! Τόσο μαστουρωμένη ούτε η Τζούλια (ξέρω: πλύση εγκεφάλου... δεν είχε ελεύθερη βούληση κλπ-κλπ... αλλά και πάλι γελοίο φαινόταν)!!! Μετά στο τελείως άκυρο... πετάχτηκε ένας στο δωμάτιο κι άρχισε να περνά μέσα από όλες τις τζαμαρίες που υπήρχαν και να πλακώνεται με τον πρωταγωνιστή... πολύ γελοίο!!! Σε μια άλλη σκηνή, ήταν κρυμμένος πίσω από μια ντουλάπα και παρακολουθούσε έναν χοντρομαλάκα που χαμουρευόταν με μια γκόμενα και αυτή δεν πήρε χαμπάρι πως υπήρχε κι άλλος στο δωμάτιο!!! Αργότερα που έπιασαν τον πρωταγωνιστή μέσα σε ένα ασανσέρ 2 πράκτορες και υποτίθεται πως τον χτυπούσαν... η κάμερα ήταν σταθερή και βλέπαμε τον πρωταγωνιστή να πηγαίνει πέρα-δώθε μέσα στο ασανσέρ!!! Ακόμα πιο γελοίο!!! Όπως σου έχω ξαναπεί... γενικά προτιμώ 1000 φορές το 1984 και το Fahrenheit 451 από αυτή τη βαρετή, δήθεν κουλτουριάρικη αμπελοφιλοσοφημένη αρλούμπα... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Bauer,
    οι χαρακτηρισμοί που αποδίδεις στην ταινία, πάνε και σε όσους την αγαπάνε με πάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σαφέστατα... και όχι!!! Εσύ όταν κατακρίνεις μια ταινία, ταυτόχρονα κατακρίνεις και όσους τους αρέσει;!;!; Την Annie π.χ. που τη "γνωρίζω" ιντερνετικά εδώ και αρκετούς μήνες, δεν τη θεωρώ ούτε βαρετή, ούτε δήθεν κουλτουριάρα, ούτε αμπελοφιλοσοφημένη (αν κι έχει μια ροπή προς την αμπελοφιλοσοφία-βλ. Dexter-:P), αλλά ούτε και αρλούμπα!!! :P :)) Γενικά δεν κρίνω τους ανθρώπους απ΄το τι ταινίες τους αρέσουν... απ΄το αν τους αρέσει ή δεν τους αρέσει μια ταινία που αρέσει ή δεν αρέσει σε μένα... Απλά την άποψή μου για την ταινία εξέφρασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΥΓ: Να προσθέσω πως μόνο η σκηνή στο κολυμβητήριο μου άρεσε και πως είχε εξαιρετική φωτογραφία, αλλά δυστυχώς ήταν το μόνο εξαιρετικό που είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν έχω δει το Άλφαβιλ, αλλά να ρωτήσω κάτι άσχετο:

    Άννι με παντρεύεσαι;;; :-D :-) ;-)
    Τώρα κατάλαβα ποιος είναι ο κύριος στην φωτογραφία του προφίλ σου. Άμα βέβαια δεν θες εμένα (ανήκουστο!, αλλά τέσπα... :-P), μπορείς να προτιμήσεις τον κύριο στην φωτογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Jack επειδή λέω να την πέσω τώρα για να ξυπνήσω για τα Όσκαρ δεν θα σου απαντήσω. Αν αύριο έχω διάθεση για τις συνηθισμένες μας επικών διαστάσεων διαφωνίες, θα το κάνω...

    Αχιλλέα πάντα είναι μεγάλη ευχαρίστηση τα κείμενά σου και ειδικά για αγαπημένες ταινίες. Περιμένω...

    Βασίλη Ραφαηλίδη (σκιάζομαι λίγο όταν σου απευθύνομαι) ο κύριος του προφίλ αν με ζητήσει σε γάμο νομίζω δεν έχω άλλη επιλογή από το να δεχτώ :/ Για σένα άσε με να το σκεφτώ λίγο παραπάνω :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΟΣ ΒΑ-ΡΑΦ (:P):

    Αν βάλω και γω τον Soprano... θα μου κάνεις και μένα πρόταση;!;!; :P

    ΠΡΟΣ TARANTINO:

    Αχ καημένε και να΄ξερες πόσο πιστή σου είναι η Qρία...!!! Με το που της κάνει κάποιος πρόταση γάμου, έτοιμη είναι να πει το "ναι"!!! Απλά κρατά λίγο τα προσχήματα ("άσε με να το σκεφτώ λίγο παραπάνω")!!! Γυναίκες... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μα δεν θα τον παντρευόμουν γιατί μου αρέσει, αλλά γιατί σε μαφιόζο δεν λες όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 1. Φτηνές δικαιολογίες

    2. Το "άσε με να το σκεφτώ λίγο παραπάνω" δεν το είπες σε μαφιόζο... :P Γυναίκες... :)

    ΥΓ: "Cinematography στο Avatar...Μάλιστα... :/"

    Αυτό σε πείραξε περισσότερο;!;!; :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 2. Κι αν είναι ευγενική απόρριψη;

    ΥΓ: Το σενάριο με πείραξε πιο πολύ αλλά αυτό ήταν το ακυρότερο βραβείο από όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. jack δεν σε είπε κανεις ότι όταν μια γυναικα αφήνει κάτι για το μέλλον...σημαίνει "το μπούλο αδελφέ"?:p

    2. και που το ξες ότι ο ναυπηγός δεν είναι μαφιόζος??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "jack δεν σε είπε κανεις ότι όταν μια γυναικα αφήνει κάτι για το μέλλον...σημαίνει "το μπούλο αδελφέ"?:p"

    Εσύ είδες How I Met Your Mother ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΡΟΣ ANNIE:

    2. Αφού σε πειράζω γιατί κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις και απαντάς σοβαρά; :P

    ΥΓ: Με τίποτα. Απ΄τα χρωματιστά, το έδωσαν στο καλύτερο.

    ΠΡΟΣ ALDO:

    1. Δεν είναι απόλυτο αυτό ρε Aldo. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να κάνεις κατάσταση με γκόμενα που αρχικά σου έλεγε όχι; Πολλές φορές άλλα λένε και άλλα πιστεύουν και νιώθουν... και καλά για να σε ψήσουν λίγο, για να μην φανούν εύκολες... Γενικά μιλάω... Δεν το λέω για την Annie φυσικά... Άλλωστε την πειράζω για την απάντησή της στην πρόταση γάμου του Ναυπηγού, δεν μιλούσα σοβαρά και νόμιζα πως ήταν απολύτως κατανοητό... Δεν περίμενα να πάρω ξενέρωτες απαντήσεις!!! :P

    2. Κάτι μου λέει πως δεν είναι... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Με τίποτα. Απ΄τα χρωματιστά, το έδωσαν στο καλύτερο."

    Άσε μας μωρέ... κομπιουτεροποιημένη φωτογραφία και απέναντι Richardson και Κορδέλα και το πήρε... Και το Hurt Locker ήταν ανώτερο εδώ. Σε αυτό το κομμάτι έγινε όλη η δουλειά. Αν δεν ήταν τόσο καλό σε αυτό τον τομέα, σκηνοθεσίας δεν έβλεπε ούτε με κιάλι(παίζει να μην κουράστηκε καθόλου η κυρία).

    "Δεν είναι απόλυτο αυτό ρε Aldo. Δεν σου έχει τύχει ποτέ να κάνεις κατάσταση με γκόμενα που αρχικά σου έλεγε όχι; Πολλές φορές άλλα λένε και άλλα πιστεύουν και νιώθουν... και καλά για να σε ψήσουν λίγο, για να μην φανούν εύκολες... Γενικά μιλάω... Δεν το λέω για την Annie φυσικά... Άλλωστε την πειράζω για την απάντησή της στην πρόταση γάμου του Ναυπηγού, δεν μιλούσα σοβαρά και νόμιζα πως ήταν απολύτως κατανοητό... Δεν περίμενα να πάρω ξενέρωτες απαντήσεις!"

    Δεν είναι δύσκολο. Όταν λέμε ναι εννοούμε όχι και όταν λέμε όχι εννοούμε ναι. Υπάρχουν και εξαιρέσεις :Ρ

    Δεν απάντησα σοβαρά Jack ο Aldo που απ΄ότι κατάλαβα είδε HIMYM την περασμένη εβδομάδα πρέπει αν το έπιασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 1. ok δεν περίμενα γράψεις τόσο πολλά γιατί κατάλαβα ότι κανεις...όπως πλακα έκανα και γω.
    αλλα για να σου απαντήσω...όχι δεν με έχει τύχει...δεν κάθομαι να ασχοληθώ τόσο.
    βασικά ποια θα με πει εμενα όχι ρε???:P

    ""Εσύ είδες How I Met Your Mother ;)""

    βγαλμένο από την ζωή είναι ρε:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "βγαλμένο από την ζωή είναι ρε:p"

    Totally! Πιο "ναι ρε φίλε αυτό συμβαίνει" νομίζω δεν ξαναήταν ποτέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "'και καλά για να σε ψήσουν λίγο, για να μην φανούν εύκολες.""

    θα σε απαντούσα και για αυτό αλλα θα ξεφύγουμε πολύ:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "ναι ρε φίλε αυτό συμβαίνει"

    σε πολλά επεισόδια θα μπορούσες να το πεις αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣ ΑΝΝΙΕ:

    1. Με τίποτα δεν ήταν ανώτερο το Hurt Locker σε κανέναν τομέα.

    2. "Δεν είναι δύσκολο. Όταν λέμε ναι εννοούμε όχι και όταν λέμε όχι εννοούμε ναι. Υπάρχουν και εξαιρέσεις :Ρ"

    Είπα κάτι αντίθετο;!;!; :P

    ΠΡΟΣ ALDO:

    1. "όχι δεν με έχει τύχει...δεν κάθομαι να ασχοληθώ τόσο."

    Καλά κάνεις... Τις περισσότερες φορές δεν αξίζει. :P

    2. "βασικά ποια θα με πει εμενα όχι ρε???:P"

    Αυτό να μου πεις!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ωχ,μεγαλη πικρα μου εριξε ο bauer με τη κριτικη του σε αυτη τη ταινια,τωρα τη διαβασα,με τη παραπομπη σoυ annie aπo το cape fear!
    για να παρηγορηθω,σκεφτομαι σε ποσα πολλα πραγματα συμφωνω μαζι του[κ οχι μονο κινηματογραφικα]
    εγω παντως θεωρω αυτη ταινια αριστουργημα,φαινεται αλλωστε κ στο προφιλ μου,που τη κατατασσω μεσα στις 6 αγαπημενες
    γιατι?
    γιατι αυτη η ταινια δε μιλαει για την επανασταση,αυτη η ταινια ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
    κ ειδικα στις μερες μας,ειναι πολυ επικαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μη μου στεναχωριέσαι! Είμαστε πολλοί οι πιστοί εραστές του Godard και τον αγαπάμε και για τον Jack(ή όποιον για ανεξήγητους λόγους δεν μαγεύεται από τις δημιουργίες του).

    Και ναι αυτή η ταινία είναι η επανάσταση, συμφωνώ απόλυτα αν και προσωπικά την έβλεπα πάντα περισσότερο καλλιτεχνικά και συναισθηματικά παρά ιδεολογικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. annie,πραγματικα μου ειναι δυσκολο να ξεπερασω τα μπινελικια του bauer24 για τον Γαλλο!
    [ειναι προφανες οτι μιλαω μεταξυ σοβαρου κ αστειου,αλλα οντως νιωθω δεος για το σκηνοθετικο μεγεθος του Γκονταρ,καθε φορα που παρακολουθω ταινια του,ειναι σα να διδασκομαι,σα να μορφωνομαι,απο κει κ περα,οποιος αγαπαει το σινεμα κ εχει αποκρυσταλλωμενη αποψη-σα τον μπαουερ-,δικαιουται να πει ο,τι γουσταρει,αυτο που θα με ενοχλουσε ειναι να βγαινε καποιος ασχετος πχ θαυμαστης του Βαν Νταμ η του Στηβεν Σηγκαλ κ να αερολογουσε]

    annie,οταν μιλαω για επανασταση,εννοω κ την καλλιτεχνικη-αισθητικη που επεφερε το alphaville!
    καλα κανεις κ παραμεριζεις την ιδεολογικη πλευρα γιατι εδω μιλαμε για κινηματογραφο,οποιος θελει[εμου συμπεριλαμβανομενου]να αρχισει τα επαναστατικα μανιφεστα,ας τα κανει αλλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γενικά είμαι της άποψης πως αν μας ξυπνάει και ιδεολογικά μία ταινία ακόμη καλύτερο. Και μακάρι το σινεμά να μας κάνει να σκεφτόμαστε. Απλά το καλλιτεχνικό μεγαλείο των ταινιών του Godard είναι τόσο μεγάλο που μένω εκεί... Ίσως να μην έπρεπε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΡΟΣ CELIN:

    1. "ωχ,μεγαλη πικρα μου εριξε ο bauer με τη κριτικη του σε αυτη τη ταινια"

    Αν αυτό που έγραψα είναι κριτική... τότε μπράβο μου!!! :) Καλά λένε πως δεν υπάρχουν πια κριτικές... ;) Και για να μιλήσω και λίγο σοβαρά... απλά τη γνώμη μου είπα...

    2. "για να παρηγορηθω,σκεφτομαι σε ποσα πολλα πραγματα συμφωνω μαζι του[κ οχι μονο κινηματογραφικα]"

    :)) :P ;)

    3. "γιατι αυτη η ταινια δε μιλαει για την επανασταση,αυτη η ταινια ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
    κ ειδικα στις μερες μας,ειναι πολυ επικαιρη"

    Σέβομαι τη γνώμη σου, αλλά εγώ δεν το είδα έτσι... Καταλαβαίνω πως αυτό ήθελε να περάσει στον θεατή, αλλά σε μένα δεν μου το πέρασε. Αντιθέτως με έκανε να βαρεθώ σε μεγάλο βαθμό! Όπως είπα... "προτιμώ 1000 φορές το 1984 και το Fahrenheit 451". Για μένα πέτυχαν πολύ καλύτερα το σκοπό τους απ΄το Alphaville... Αλήθεια, μιας και μίλησες για επανάσταση (με την ευρύτερη έννοια)... το Soy Cuba το έχεις δει;

    4. "annie,πραγματικα μου ειναι δυσκολο να ξεπερασω τα μπινελικια του bauer24 για τον Γαλλο!"

    Βλ. 2...

    5. "αυτο που θα με ενοχλουσε ειναι να βγαινε καποιος ασχετος πχ θαυμαστης του Βαν Νταμ η του Στηβεν Σηγκαλ κ να αερολογουσε"

    Βλ. 4... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΡΟΣ ΑΝΝΙΕ:

    "Είμαστε πολλοί οι πιστοί εραστές του Godard και τον αγαπάμε και για τον Jack(ή όποιον για ανεξήγητους λόγους δεν μαγεύεται από τις δημιουργίες του)."

    Δηλαδή τον αγαπάς κι εκ μέρους μου;!;!; Φχαριστώ ρε!!! :/ :/ :P Βασικά δε νομίζω να εκφράστηκα άσχημα για τον Godard... Για την ταινία είπα μόνο...

    ΥΓ: Το ποιοι λόγοι είναι ανεξήγητοι είναι τελείως υποκειμενικό... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. bauer24
    re φιλε μη με παρεξηγεις αλλα δε καταλαβαινω τι σημαινουν τα ¨);P;(,οποτε υποθετω οτι βρισκεις καπως αστεια τα περι Στηβεν Σηγκαλ κ τα περι μεγαλης πικρας!!
    κ καλα κανεις γιατι κ εγω χιουμορ ηθελα να κανω!

    παντως δεν εχω δει τα 1984 και το Fahrenheit 451 για να συγκρινω,οσο κ αν ειμαι βεβαιος οτι δεν θα τα θεωρησω καλυτερα
    ομως θα ηθελα να τα βρω σε dvd για να τα παρω

    "το Soy Cuba το έχεις δει;"
    οχι,δεν το γνωριζω,ετσι γραφεται οπως το γραφεις?θα μπω στο imdb κ αν το προτεινεις,οπου το βρω,θα το νοικιασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. 1. Το :)) είναι γέλιο (το :) είναι απλό χαμόγελο). Το :P είναι βγάλσιμο γλώσσας... και το ;) είναι κλείσιμο ματιού... Πάντως καλά τα ερμήνευσες... ;)

    2. Είναι τελείως υποκειμενικό το αν θα σου αρέσουν περισσότερο το 1984 και το Fahrenheit 451, αλλά να μην σου αρέσουν καθόλου το αποκλείω τελείως.

    3. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχεις έστω και ακουστά το Soy Cuba...!!! Περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ δεν διάβαζες; Είχαν αναφερθεί 1-2 φορές στη συγκεκριμένη ταινία... Πάντως είχα κάνει και ανάρτηση με την αγαπημένη μου σκηνή του έργου... Πρόκειται ίσως για τη σκηνή με την τελειότερη σκηνοθεσία στην ιστορία του κινηματογράφου (για μένα πάντα)!!! Για την ταινία μπορείς να διαβάσεις το 1ο σχόλιό μου στην ανάρτησή μου... Περιέχει αποσπάσματα κριτικών και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις για τι ταινιάρα μιλάμε...

    ΥΓ: Μεταξύ μας, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να δει κάποιος μια ταινία... Τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει, δεν μιλάω εκ πείρας φυσικά... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή