Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Πρόσκληση σε δείπνο...

                                                                           
Έκλεψα την ιδέα από αυτό το ποστ του Γιάννης Βασιλείου (παρεμπιπτόντως είναι από τα πιο αστεία blogs που έχω πετύχει) και σκεφτόμουν με ποιους διάσημους θα ήθελα να αράξω σε ταβερνάκι ή μπαρ ή σινεμά ή γήπεδο ή κάπου τελοσπάντων... Με έναν πρόχειρο απολογισμό:

Σε ένα εναλλακτικό σύμπαν λοιπόν θα ήθελα να πίνω τον πρώτο εσπρέσο της ημέρας στη Ρώμη με τον Martin Scorsese. Εγώ να πίνω αυτός να μιλάει. Δεν με νοιάζει τι ακριβώς θα λέει, από αυτόν τον άνθρωπο μόνο να μάθεις μπορείς!


Και αφού είμαστε στη Ρώμη θα μπορούσα να περπατήσω με την Αγία Τριάδα του horror Argento-Fulci-Bava και με τον τελευταίο να κάνω και ένα τουρ στα μνημεία, να τραβήξει αυτός τις φωτογραφίες και αυτή η υπέροχη πόλη να αλλάξει για πάντα στα μάτια μου! Και μια και είμαι εκεί θα ήθελα να αφιερώσω μια νύχτα και μια μέρα(και τα πάντα όλα) στους δύο ωραιότερους Ιταλούς τον Fabio Cannavaro και τον καλό μου τον Gigi.


Και τσουπ μετά να πεταχτώ στο Λονδίνο για ατέλειωτο πιώμα με Guy Richie, Simon Pegg και Nick Frost. Να μη σταματάω να γελάω μέχρι το πρωί... Μετά αεροπλάνο για Γαλλία. Bistro, καφές και κρουασάν με Godart, Melville και Truffaut. Για να ανέβει η ποιότητα και το επίπεδο. Βόλτες μέχρι το απόγευμα και  μετά έξοδος με δύο ακόμη μεγάλους έρωτές μου, Vincent Cassel και Jean Reno (είναι κούκλοι και οι δύο και δεν ακούω κουβέντα). Κάπου εδώ μπορώ να πεταχτώ και στο σπίτι του Depp για πολύ κρασί και συζήτηση για ώρες(κάτι μου λέει ότι ή απίστευτα cool θα είναι η απόλυτα βαρετός).


Και αφού μπουχτίσω από τις Ευρώπες, υπερατλαντικό ταξιδάκι και έφτασα USA. Θα περάσω μια βόλτα από τον Tim και την Helena(με γλυκά και τα συναφή μη με πουν και γύφτο). Δεν ξέρω αν θα περάσω καλά αλλά θέλω να ψαχουλέψω τα σπίτια τους(διάβασα ότι μένουν σε διαφορετικά, που είναι δίπλα μεταξύ τους κι έχουν κι ένα τρίτο που κάθονται με τα παιδιά τους). Μετά θα αράξω σε ένα εστιατόριο με την πιο cool παρέα που μπορώ να φανταστώ: Neil Patrick Harris, Zack Gallifinakis, Tina Fay και John Cleese(θα κάνει έναν κόπο να πεταχτεί, εδώ άλλους τους ανέστησα).


Μετά ποτά με Robert Rodriguez, Eli Roth και Quentin Tarantino με ατέλειωτη κινηματογραφική συζήτηση. Εννοείται μετακομίζω στο σπίτι του τελευταίου και μου δείχνει κάθε μέρα ταινίες και μου μιλάει γι΄αυτές και φυσικά με ερωτεύεται μέχρι θανάτου, μη σου πω γράφει και ολόκληρη ταινία για πάρτη μου!  Με αφήνει να ακουμπάω τα DVD του και να διαβάζω τα βιβλία του και να ακούω τις μουσικές του και μου χαρίζει έναν τόνο κινηματογραφικά memorabilia. Έρχεται και στην Ελλάδα το καλοκαίρι, ενθουσιάζεται με την cult φάτσα του Καραγκούνη και τον παίρνει για την επόμενη ταινία του!

14 σχόλια:

  1. ""ενθουσιάζεται με την cult φάτσα του Καραγκούνη και τον παίρνει για την επόμενη ταινία του!""

    μονο στην ιδέα πεθαίνω!!!
    να σε καλά ρε annie...με πέθανες βραδιάτικα:P
    ρε δεν μπορώ να σταματήσω να τον φαντάζομαι να υποδύεται χαρακτήρες του q.

    ας αράξω τώρα με tarantino...kubrick και godard.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ήταν καλός ο Kubrick για παρέα; Θα έκανε χαβαλέ άραγε; Γιατί δεν ξέρω τίποτα για το τι τύπος ήταν; Περίεργα πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. Εσένα λογικά θα σου αρέσει και ο Stallone... :P

    2. Ο Depp, σε όσες συνεντεύξεις τον έχω δει, μου έδωσε την εντύπωση του απόλυτα βαρετού πάντως...

    3. Οι Burtons πόσο τρελο-οικογένεια μπορεί να είναι;!;!; Γιατί δεν τους κάνουν σειρά;!;!; :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1. Στα διάλα Jack παιδί μου.

    2. Εμένα άλλες μου αρέσουν πολύ και άλλες τις βαριέμαι του θανατά. Δεν μπορώ να αποφασίσω...

    3. Γιατί έχει γίνει. Adams Family δεν έβλεπες μικρός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1. Θα πάω μανAnnie-μανAnnie... :P

    3. Έβλεπα, αλλά θα μπορούσαν να κάνουν ένα τέλειο re-imagining... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εσύ δεν θα μας πεις με ποιους θες να πας για καφέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για καφέ;;; Αν είναι μόνο για καφέ, δεν θέλω γιατί δεν πίνω καφέ (κάνει κακό στα νεύρα :P-πέρα απ΄την πλάκα, με πειράζει στο στομάχι)... Και στην τελική δεν είμαι κανένας μπέμπης για να κάνω όνειρα καλοκαιρινής νυκτός... Είμαι σοβαρός άνθρωπος εγώ Qρία μου!!! :P :/ ;) :)

    ΥΓ: Μόνικα...!!! :P :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και μονο που θα ταν ο kubrick.

    με την gigi για μανικιούρ θα πηγαίνατε?:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά ανέφερα την 1η μου προτίμηση, δεν χρειάζεται να με ρωτάς για όλες τις διάσημες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε λες να μην κατάλαβα ποιον εννοείς?:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή